Într-adevăr, piața evoluează, la fel ca și strategiile rivalilor. Prin urmare, este esențial să vă adaptați în mod constant, ținând cont de strategia SEO a concurenței. Analiza traficului site-ului concurentului va permite realizarea multor îmbunătățiri din punct de vedere tehnic, ergonomic și al conținutului.

Există 6 pași primordiali pentru a îndeplini această sarcină:

1. Depistarea concurenților pe Google

Introduceți mai multe cuvinte-cheie care corespund domeniului dvs. de activitate. Astfel, veți descoperi rapid site-urile care sunt cel mai des propuse.

2. Studierea cuvintelor-cheie ale rivalilor

În acest caz, principalul obiectiv este să aflați care sunt cuvintele-cheie care atrag cel mai mult trafic.

3. Analizarea site-urilor concurenților

Acum puteți analiza modul în care site-urile lor au fost optimizate pentru a apărea în partea de sus a SERP.

4. Verificarea reputației concurenței dvs. SEO

Această etapă este esențială pentru a stabili o strategie de netlinking eficientă.

5. Investigarea activității adversarilor dvs. pe rețelele de socializare

Poate că ieșim puțin din sfera SEO atunci când vorbim despre social media... sau poate că nu! Subiectul rămâne în mare măsură controversat în rândul SEO.

6. Observarea evoluției concurenților dvs.

Deci, acum ați aflat ce este analiza site-ului unui concurent în detaliu. Cu toate acestea, munca nu se oprește aici. De fapt, nu se oprește niciodată! Iar echipa Moldova-design este întotdeauna gata să vă ajute să mențineți superioritatea față de concurenți. Pentru a realiza acest lucru, tot ce vă rămâne să faceți este să ne dați de știre despre intenția dvs. prin orice mijloc disponibil pe site-ul nostru. Vă așteptăm cu drag!