Ar trebui să aveți o idee clară despre tipurile și scopul conținutului de pe site-ul dvs. Există diferite tipuri de conținut text: articole, știri, liste de prețuri etc. Pentru un site comercial este tipic de acest tip de conținut ca "vânzare". Acesta este tipul de conținut care ajută vizitatorul să ia o decizie cu privire la cumpărarea oricăror servicii sau produse oferite pe site. Un astfel de conținut ar trebui să conțină numai informațiile necesare. Toate informațiile suplimentare care pot fi de interes pentru vizitator sunt mai bine plasate în documente separate accesibile prin link-uri adecvate din meniul text sau context. Toate documentele site-ului, in special paginile de vanzare, ar trebui sa fie optimizate in ceea ce priveste SEO, in conformitate cu anumite reguli.

Actualizare de conținut

Cea mai importantă și necesară condiție pentru promovarea cu succes a resursei este actualizarea și actualizarea frecventă a informațiilor de pe site. Publicarea de știri tematice din industrie, presă - comunicate de companie, recenzii de produse, articole etc. Este un instrument excelent pentru a crește interesul motoarelor de căutare și a vizitatorilor site-ului. Site-urile actualizate frecvent au prioritate în rezultatele căutării.

Unicitatea conținutului

Unicitatea conținutului este una dintre cele mai importante condiții pentru o bună indexare a site-ului și pozițiile sale înalte în rezultatele căutării. Site-urile cu conținut non-unic, rar sau duplicat nu au șanse de poziții bune. Prin urmare, este necesar un copywriter de înaltă calitate pe site. În mod ideal, textele pentru site-ul ar trebui să fie produse intern. Cu toate acestea, puteți comanda conținut de la partea specializată în subiectul dorit copywriteri, deși serviciile unui copywriter bun astăzi sunt destul de scumpe. Din acest motiv, furtul de conținut original apare adesea în rețea. Pentru a proteja împotriva acestui fapt, pot fi luate o serie de măsuri care nu garantează însă 100% siguranță.