Dacă te uiți la acest fenomen la nivel global, atunci promovarea înseamnă diseminarea informațiilor de care ai nevoie în rândul potențialilor cumpărători care în viitor ar putea să-ți folosească resursa sau să cumpere produsele companiei tale. Promovarea unui site, din punctul de vedere al unui audit de căutare a unui proiect pe internet, presupune ceva mai mult decât doar publicitate (uneori chiar anti-reclamă).

Pentru a clarifica această linie fină dintre publicitatea contextuală simplă și așa-numita promovare, să ne uităm la cele mai comune exemple ale ambelor fenomene. Să presupunem că ai plasat un banner, în cel mai bun caz există o mulțime de bannere pe diverse resurse de internet cu propriile produse și, desigur, rezultatul nu a întârziat să apară. Ai câștigat primele aprecieri. Astfel de acțiuni sunt publicitate clasică așa cum o înțelegem noi. Dar pentru a obține cel puțin 20-30 de aprecieri și a fi sigur că oamenii sunt interesați și mulți vă conduc brandul într-un motor de căutare în scopul familiarizării, iar restul le spune prietenilor despre marca dvs. și vă discută pe forumuri, nevoie de promovare de înaltă calitate.

Promovarea se realizează printr-o varietate de măsuri care vizează publicitatea de înaltă calitate. Pentru a promova o resursă, va trebui să decidem singuri ce anume vom promova, un produs sau un brand. Dacă produsul pe care îl vindem este ceva unic sau are un avantaj uriaș față de produsele concurente, ar trebui să promovăm produsul în sine, descriind pur și simplu toate avantajele acestuia, dar dacă vrem să promovăm o companie care îndeplinește o muncă obișnuită sau un produs care are concurență uriașă între alte produse din această categorie, trebuie să direcționați toate eforturile pentru promovarea mărcii. În acest caz, trebuie să cauți o poftă în serviciile tale și acest lucru va interesa consumatorul.

Un slogan interesant al companiei tale și, desigur, un logo atrăgător vor fi importante într-o astfel de muncă. Ca urmare, putem concluziona că pentru o bună promovare se folosesc toate mijloacele de publicitate, de la bannere până la dezvoltarea unui design unic de site.

Căutați-vă propria poftă și deveniți unic pentru consumator. Această tactică vă garantează succesul.