Relevanță - Acest indicator determină relevanța conținutului paginii dvs. pentru interogarea de căutare a utilizatorului.

De exemplu, dacă utilizatorul scrie în caseta de căutare: „Cum să speli corect o pisică? „Apoi, deschizând primul link, vrea să vadă instrucțiuni despre cum să speli o pisică, și nu despre cum, de exemplu, să plimbi un câine.

Cu alte cuvinte: utilizatorul a introdus întrebarea care îl interesează în motorul de căutare și a trecut de la rezultate la pagina dvs., deci dacă va primi un răspuns la întrebarea sa sau dacă nu îl va primi și va continua să caute un răspuns pe alte site-uri - acesta este indicatorul de relevanță. Ei bine, haideți să vedem de ce este atât de important și de ce trebuie controlat.

Motoarele de căutare (Yandex, Google etc.) concurează între ele. Ei fac tot posibilul pentru a se asigura că utilizatorul nu are probleme în a găsi informațiile de care are nevoie pe, nu mă tem să spun, milioane de site-uri, bloguri, servicii și forumuri diverse. Și astăzi, algoritmul acțiunilor roboților de căutare este configurat în așa fel încât paginile care nu se potrivesc cu o anumită interogare vor fi pur și simplu reduse în rezultatele căutării.

La urma urmei, sarcina principală a oricărui proiect este pozițiile înalte în rezultatele căutării, apoi va exista trafic, popularitate și, scopul principal al oricărui proiect, este câștigul. Și apoi suntem retrogradați. Coșmar, totul a dispărut!

Ei bine, o să spun asta, aici susțin pe deplin poziția motoarelor de căutare. Iar nivelul de relevanță este al doilea indicator pe care îl verific după unicitate.

Relevanța paginii ar trebui să fie de 100%.

Este important! Desigur, 97-99% nu este atât de înfricoșător, dar este mai bine să nu o permiteți. 100% este singurul obiectiv fără niciun „dar”.

De fapt, verificarea relevanței nu este atât de dificilă. Pentru a verifica și, dacă este necesar, a îmbunătăți indicatorul, vom folosi un serviciu șic: MegaIndex.

Trecem prin procedura standard de înregistrare. Confirmăm înregistrarea în scrisoarea primită, introducem datele noastre și introducem „sfânta sfintelor”, unde trebuie să adăugăm un site, ale cărui pagini le vom verifica:

Probabil că acum cineva se sperie: „Doamne, trebuie să existe un fel de echilibru! Serviciul este platit! ". Da, un audit complex al site-ului necesită plată. Dar ceea ce avem nevoie, și anume verificarea relevanței paginilor, este gratuit.

Deci site-ul a fost adăugat. A apărut în listă - faceți clic pe el. În fereastra care se deschide, trebuie să găsim fila „verificare relevanță”.

Pentru a verifica, trebuie să completați doar două rânduri: interogarea cheie prin care vom verifica conformitatea conținutului paginii noastre, adică relevanța, și adresa reală a paginii pe care o verificăm.

Completat. Umplut. Plin?! Apăsăm „verificare” și obținem rezultatul.

Atenție la datele din stânga: există criterii în funcție de gradul de importanță. Dacă cel puțin unul dintre ele nu se potrivește, atunci scorul de relevanță va fi redus, acest lucru nu este bine, trebuie corectat.

Atât, se verifică relevanța, unicitatea este la nivel. Puteți să vă calmați și să vă gândiți la modalități de promovare - cum să faceți ca acest articol să ajungă în top cu privire la o anumită întrebare cheie.